JavaScript seems to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website. Click here for instructions on enabling javascript in your browser.

Priserne i webshoppen er IKKE nødvendigvis de samme som priserne i vores fysiske butik.

Hvorfor?
Grunden til prisforskellen er bl.a. at ekspeditionstiden på en webordre typisk er kortere end en ekspedition i butikken.
Når vi modtager en webordre, er de fleste varer angivet med lager-placering, og andre informationer, der hjælper ekspedienten til at finde varerne så hurtigt som muligt.
Hvis du blot medbringer en lap papir med varenumre eller en udskrift fra siden, skal ekspedienten til at slå prisen og lager-placeringen op i vores system.
Hvis vi har meget travlt den dag du bestiller, kan vi udskyde ekspeditionen af din ordre til dagen efter. - Det kan vi ikke med kunder der står i kø i butikken.
Det skal ikke forståes som at priserne i butikken er sat dyrere end webshoppriserne - nærmere at webshoppriserne er sat billigere end priserne i butikken - du får en "rabat" for at ekspedere dig selv.

Hvad får du ud af det?
Der vil ofte være penge at spare ved at handle på webshoppen.
Især på komponenter, og andre "småting" kan forskellen i pris være stor.
Du får en udspecificeret faktura på dit køb i stedet for en simpel kassebon.

Hvordan?
Du lægger de varer du vil købe i indkøbskurven, og laver en bestilling.
På siden "Forsendelsesform" vælger du "Afhentning", hvis du vil afhente varerne selv.
Umiddelbart efter ordreafgivelsen vil du modtage en email om af ordren er modtaget.
Senere, når varerne er fundet frem, modtager du en email om at ordren er klar til afhentning.

Tilfælde hvor webordrer er en god idé:
  • Hvis du vil spare penge. - Der er ofte penge at spare, ved at handle på nettet!
  • Hvis du vil undgå at stå i kø i butikken. Vælg "Afhentning af ordre" på Træk-et-nummer maskinen - så springer du køen over.
  • Hvis du skal bruge mange forskellige produkter

Tilfælde hvor webordrer er en dårlig idé:
  • Hvis det haster, og du ikke kan vente på at ordren ekspederes som en webordre
  • Hvis du ikke kan finde det du søger på webshoppen.
  • Hvis du skal have råd og vejledning, der ikke kan ordnes pr. telefon/email.

HUSK AT AFVENTE EN EMAIL OM AT VARERNE ER FUNDET FREM, FØR DU TAGER IND TIL OS!